جستجو

مکمل بدنسازی

http://bodyman.ir/wp-content/uploads/2016/03/what-is-vitamin.jpg

مکمل بدنسازی

در چرخه ی تمرینی بدون شک تغذیه نقش اساسی و مهمی را ایفا میکند.انتخاب منابع و رژیم غذایی صحیح در امر ایجاد فیزیک بدنی متناسب در کنار تمرین و استراحت است که شما را در مسیر پیشرفت بدنی قرار میدهد.تامین تمامی مواد غذایی مورد نیاز یک بدنساز از طریق منابع غذایی طبیعی بسیار زمانبر٬دشوار و پرهزینه خواهد بود.همچنین به طور ناخواسته مقادیری چربی و مواد قندی همواره در منابع غذایی طبیعی موجود میباشد و بدین ترتیب به منظور رسیدن به هدف٬کار سخت تر و دشوارتر خواهد بود.

به واقع پایه و اساس تشکیل دهنده ی مکمل بدنسازی مجاز منابع طبیعی غذایی از جمله شیر٬پنیر٬سویا٬تخم مرغ حبوبات و…میباشد با این تفاوت که درصد زیادی از مقادیر چربی و مواد اضافی و بلا استفاده از ماده ی اصلی جداسازی میشود و پروتئین با خلوص و کیفیت بسیار بالا و زود هضم و زود جذب توسط عضلات به وجود می آید.بدین ترتیب پروتئین شیر در هر صد گرم ۱۰ گرم میباشد اما پروتئین تغلیظ شده ی وی که از آب پنیر گرفته میشود در هر صد گرم حدود ۹۰ گرم میباشد.

هر فرد در رشته ی بدنسازی در دوره ی حجم و نگهداری به ازای هرکیلوگرم از وزن خود حدود ۲ گرم پروتئین نیاز دارد.پس یک فرد ۷۵ کیلوگرمی میبایست روزانه حدود ۱۵۰ گرم پروتئین خالص به بدن خود برساند.این را نیز در نظر داشته باشید که این میزان حداقل تعیین شده میباشد٬بدین شکل برای تامین این مقدار پروتئین میبایست در روز ۲ لیتر شیر مصرف شود و هضم و جذب این مقدار فراوان شیر توسط دستگاه گوارش بسیار دشوار خواهد بود و این مقدار تنها با سه پیمانه مکمل بدنسازی وی تامین میشود!

پروتئین وی تنها مثال کوچکی بود از نحوه ی عملکرد مثبت دامنه ی گسترده ی مکمل های بدنسازی گوناگون مجاز که تمامی اقشار جامعه با مشاوره و برنامه ریزی درست میتوانند در جهت تندرستی و سلامت بدنی از آنها استفاده نمایند.

بادی من | فروش مکمل بدنسازی مجاز به منظور خرید مکمل بدنسازی میتوانید در وبسایت bodyman.ir به صورت آنلاین محصول خود را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

پیتزا بادمجان

مجموعه: آموزش انواع غذاها

 

 

پخت پیتزا بادمجان , پخت انواع   پیتزا

 

 

مواد لازم :

 

خمير پيتزا يا خمير باگت

يك چانه

سوسيس

پنج عدد

بادمجان

دو عدد

جعفري خردشده

دو قاشق سوپخوري

گوجه‌فرنگي مينياتوري و کنجد

به ميزان لازم

زرده تخم‌مرغ

يك عدد

پنيرپيتزا

پنج قاشق

غذاخوري

سس هزارجزيره

دو قاشق غذاخوري

سس خردل

يك قاشق غذاخوري

 

 

طرز تهيه

:

 

آشپزی – ابتدا خمير پيتزا را پهن مي‌كنيم و در قالب مورد نظر قرار مي‌دهيم و روي آن را سس هزارجزيره ريخته و آن را پخش مي‌كنيم و بادنجان‌هاي از قبل سرخ شده را مي‌چينيم و كمي پنير ريخته و بعد سوسيس، دوباره پنير و جعفري روي آن سس خردل و گوجه‌فرنگي‌ها را

مي‌چينيم و دوباره پنير مي‌ريزيم و روي آن را با بقيه خمير مانند حصير مي‌بنديم. روي خمير زرده تخم‌مرغ زده و كنجد مي‌ريزيم. سپس به مدت ۲۰ دقيقه با حرارت ۱۷۰درجه سانتي‌گراد در فر قرار مي‌دهيم تا طلايي شود.

 

 

منبع :

groohashpazi

دوگی دوگی با توت فرنگی

مجموعه: آموزش انواع غذاها

 

نان دوگی دوگی , درست کردن دوگی دوگی

 

 

مواد لازم :

 

نان دوگی دوگی

به ميزان لازم

تون فرنگی و خامه

به ميزان لازم

 

 

طرز تهيه :

 

ابتدا نان‌ها را يكي‌يكي داخل ظرف چيده و ميان‌شان كمي خامه بماليد تا نان‌ها تمام شوند. مي‌توانيد از حلقه‌هاي توت‌فرنگي هم بين آنها استفاده كنيد. ورقه آخر را كه گذاشتيد سطح نان را خامه زده و در يخچال بگذاريد پس از يك ساعت ميان‌وعده ما حاضر است. در صورتي كه دوست داشته باشيد عصرانه شما شيرين‌تر باشد مي‌توانيد كمي شكر يا مارمالاد توت‌فرنگي هم ما بين ورقه‌هاي نان بريزيد، ولي خود دوگي چون كمي شيرين است احتياج به شيريني بيشتر ندارد.

 

نكته :دوگی دوگی نوعی نان ورقه‌ای كُره‌ای می‌باشد كه در نان فانتزی‌ها موجود است.

 

 

منبع : groohashpazi

کیک فوری خرما و گردو

مجموعه: آموزش انواع غذاها

 

دستور پخت انواع کیک ,کیک گردوئی

 

مواد لازم :

 

خرماي خردشده

نصف پيمانه

آبجوش و روغن نباتی

از هر کدام ۱/۳پيمانه

جوش‌شيرين

نصف قاشق چايخوري

شكر و آرد

از هر کدام يك پيمانه

تخم‌مرغ

دو عدد

نمک

نصف قاشق چايخوري

گردوي خردشده

۱/۴ پيمانه

 

 

طرز تهيه :

 

خرما، آبجوش و جوش‌شيرين را مخلوط كنيد و كنار بگذاريد. روغن و شكر را دو دقيقه هم زده، مخلوط خرما را به آن اضافه كنيد. تخم‌مرغ‌ها و آرد را افزوده مواد را با سرعت كم هم بزنيد سپس با سرعت متوسط دو دقيقه بزنيد. گردو را اضافه و با قاشق مخلوط كنيد. مواد را در قالب مناسب ريخته در فر از قبل گرم شده با حرارت ۱۸۰ درجه سانتي‌گراد حدود ۴۵ دقيقه بپزيد.

 

منبع : groohashpazi

طرز تهیه کوکو بادمجان

مجموعه: آموزش انواع غذاها

درست کردن کوکو بادمجان,پخت کوکو بادمجان

تهیه کوکو بادمجان بسیار راحت و آسان می باشد

طرز تهیه کوکو بادمجان بسیار راحت و آسان می باشد و برای تزیین آن می توانید از گوجه خرد شده و خیار شور و جعفری تازه استفاده کنید و به عنوان وعده اصلی غذایی میل نمایید. برای اینکه مزه تلخ بادمجان گرفته شود بهتر است قبل از سرخ کردن بادمجان ها ۳ الی ۴ ساعت بادمجان ها ی پوست کنده را  در آب و نمک بخوابانید و سپس نگینی خرد کنید و سرخ کنید.

مواد لازم  برای کوکوی بادمجان :

 کدو سبز ۳ عدد
 بادمجان متوسط ۳ عدد
سیب زمینی ۵ عدد
 پیاز بزرگ  ۱ عدد
روغن نباتی برای سرخ کردن سبزیجات ¾ فنجان
گوجه فرنگی کوچک ۱ عدد
تخم مرغ ۲ عدد
کره ۱ قاشق غذاخوری
پودر سوخاری ۱ قاشق غذاخوری
نمک و فلفل به میزان لازم
زردچوبه نصف قاشق چایخوری

طرز تهیه کوکو بادمجان :
پیاز و بادمجان و کدو و سیب زمینی را پوست می گیریم و نگینی ریز خرد می کنیم و جداگانه سرخ می کنیم و کنار می گذاریم.

سبزیجات سرخ شده و ۶ عدد تخم مرغ و پودر سوخاری ریز و نمک و فلفل و زردچوبه را مخلوط می کنیم.

تابه ای را گرم می کنیم و کمی روغن می ریزیم تا گرم شود و مواد مخلوط شده را درون تابه می ریزیم و دو طرف کوکو را به مدت ۲۰ دقیقه با شعله حرارت متوسط سرخ می کنیم.

منبع : زندگی ایده آل / bartarinha.ir

X بستن تبلیغات
آموزش مجازی